Blago v otroški igri
Prispeval Irena Štravs, Vrtec Mavrica Vojnik   

Projekt odprtega tipa . » Blago v otroški igri - ko ostanki blaga postanejo uporabni "

Starost otrok: 3 leta

Otrokom smo ponudile nestrukturiran material- blago. Nestrukturiran material hkrati pri otrocih spodbuja domišljijo, ustvarjalnost, kreativnost.

Otroci so se igrali z blagom. Na razpolago so imeli različno velike kose blaga, ki so se razlikovali po barvi in otipu ter različnih vzorcih. Bili so domiselni in aktivni.

Otroci so se soočili s problemom,

 

materialom, ki jim je bil ponujen. Z njim so manipulirali, rokovali. Prve dni jim je samo blago bilo dovolj za igro.

Otrokom smo z dodajanjem, “podtikanjem različnih sredstev zastavljale “miselne izzive za nadgradnjo igre- učenja. Dodale smo naslednja sredstva ( plastenke, obroče, barve, škatle..).

Otroci so spoznavali material- uporabnost odpadnega materiala, pokazali so svoje pobude, se učili na napakah, posnemali odraslega, druge otroke, svoje izkušnje so aplicirali na novo postavljenih problemih. Spoznali so zakaj vse in kje se lahko blago uporablja ter tako povezovali vsa področja kurikula.

Blago je otrokom predstavljalo miselni izziv za nadgrajevanje igre, učenje. Otroci so postajali konstruktorji lastnih znanj, saj so bili notranje motivirani, imeli so spodbudno učno okolje ter bili v interakciji z vrstniki.

Sprva so jim ostanki blaga bili za igro, ob kateri so pridobivali različne spretnosti- spretnosti različnih gibanj, fine motorike, matematične predstave- uporaba matematičnih izrazov, pridobivanje prostorskih predstav..,

Razvijali so si vrednote kot so prijateljstvo, medsebojno dogovarjanje, upoštevanje, poslušanje drugega, gradili so si pozitivno samopodobo, ob uspehu so postali samozavestnejši..

 

 

 

Sponzorji: