|
There are no translations available.
PRAVILA IN POGOJI SODELOVANJA V NATEČAJU »OGLAS ZA MOJO REKO«
V skladu s temi pravili in pogoji Coca-Cola HBC Slovenija d.o.o. in Ministrstvo za okolje in prostor RS organizirata tekmovanje OGLAS ZA MOJO REKO – natečaj za najboljše televizijske, radijske in tiskane oglase. Organizatorja sodelujeta v projektu z namenom osveščanja o rekah v Sloveniji.
1. DEFINICIJE POJMOV
Oglas:
– kratek digitalni film, posnet s kamero (lahko tudi na mobilnem telefonu), priporočljive velikosti do 10 MB velikosti, dolžine do 60 sekund – informacije o oddaji in morebitna tehnična pomoč sta prijaviteljem na voljo na e-naslovu
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
– kratek audio posnetek, priporočljive velikosti do 10 MB velikosti, dolžine do 60 sekund – informacije o oddaji in morebitno tehnično pomoč prijavitelji dobijo na e-naslovu
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
– tiskani oglas, priporočljive velikosti do 10 MB velikosti – informacije o oddaji prijavitelji dobijo na e-naslovu
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
– v izboru bodo upoštevani le oglasi, ki bodo oddani do 14. maja 2010 do 24. ure, skupaj z vsemi zahtevanimi podatki (in bodo zanje oddane prijavnice do 14. aprila 2010 do 24. ure)
Tema oglasa: Oglas mora ozaveščati, da smo ljudje odgovorni za prihodnost reke, saj z njo živimo, je del naših življenj (v njej se kopamo, lovimo ribe, se ob njej sprehajamo, veslamo, …). S svojim ravnanjem lahko pomembno prispevamo k ohranjanju reke in pri tem moramo sodelovati. Ob pripravi oglasa se vprašajte, kako lahko prijatelje, starše ali sosede prepričate v odgovorno ravnanje z reko, ki teče mimo vas. Pri tem vam je lahko v pomoč zaključno poročilo projekta »»Voda je življenje – mladi Ekošol raziskujemo porečje Save« - tako ugotovitve učencev in dijakov kot predlogi in ukrepi za izboljšano stanje voda. Poročilo je na voljo na e-naslovu www.ekosola.si. V oglas je potrebno vključiti reko. Oglas lahko snemate tudi na reki, vendar to ni pogoj za sodelovanje na natečaju ali kriterij izbora najboljših oglasov. Organizator bo prvim prijavljenim ekipam (do zapolnitve mest), ki bodo ob prijavi za sodelovanje na natečaju navedle, da bi želele snemati oglas na reki, to tudi omogočil. Čas in kraj spusta bosta določila organizatorja v sodelovanju s Kajakaško zvezo Slovenije. Dodatne informacije so na razpolago na e-naslovu
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
.
Kategorije:
• Televizijski oglasi • Radijski oglasi • Tiskani oglasi
Finalisti – v skupino finalistov bodo uvrščeni tisti na natečaj prijavljeni oglasi, ki se bodo po glasovih žirije uvrstili med prvih pet najbolje ocenjenih v kategoriji, v katero so prijavljeni.
Zmagovalni oglasi – žirija izmed finalistov v vsaki kategoriji izbere tri zmagovalne oglase, ki najbolje ustrezajo kriterijem izvirnosti, ustreznosti vsebine in najbolje izkoriščajo medij, ter jih nagradi s prvo, drugo in tretjo nagrado. Nagrado prejmejo tudi avtorji 4.- in 5.-uvrščenih oglasov v vsaki kategoriji.
Organizatorji natečaja:
Coca-Cola HBC Slovenija d.o.o. Motnica 9 Trzin Slovenija
Ministrstvo za okolje in prostor RS Dunajska cesta 48 Ljubljana Slovenija
Izvajalci natečaja:
Ekošola Trubarjeva 50 1000 Ljubljana
2. POGOJI NATEČAJA
2.1. Vsebinska oziroma kulturnoumetniška merila natečaja Oglas ne sme vsebovati:
• vsebin, ki bi spodbujale k narodni, rasni, verski, spolni ali drugi neenakopravnosti, • vsebin, ki bi spodbujale k nasilju in vojni, • vsebin, ki bi izzivale rasno, versko, spolno ali drugo sovraštvo in nestrpnost, • pornografskih vsebin, • prizorov pretiranega nasilja.
Tehnična merila:
• oglas je dovoljeno urejati s pomočjo kakršnegakoli računalniškega programa, • oglasu je dovoljeno dodajati audio-material • oglas je lahko dolg največ 60 sekund, • priporočljiva velikost oglasa je do 10 Mb, • predpisani formati tiskanega oglasa so JPG ali JPEG ali GIF ali PNG • predpisani formati radijskega oglasa so WAV ali MP3 • predpisani formati TV oglasa so AVI ali MP4 ali MPG ali MPEG
Če prijavitelj odda oglas, ki krši vsebinska oziroma kulturno-umetniška merila natečaja, ga organizator lahko izloči iz tekmovanja, prijavitelj pa izgubi pravico do sodelovanja v tem nagradnem natečaju. Odločitev in presoja organizatorja o diskvalifikaciji filma je dokončna. Pritožba zaradi diskvalificiranih filmov ni mogoča. Organizator natečaja ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi jo utrpel prijavitelj oglasa, do katere bi prišlo zaradi napak pri povezavah na internetnem omrežju.
2.2. Prijava sodelovanja na natečaju in oddaja oglasov
Sodelovanje na natečaju je potrebno najprej prijaviti, in sicer do 14. aprila 2010 do 24. ure na e-naslov
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Ob prijavi sodelovanja na natečaju je potrebno posredovati pravilno izpolnjen prijavni obrazec, ki ga najdete tukaj. O načinu oddaje oglasa bomo pravočasno obvestili prijavljene na natečaj.
Vsaka ekipa lahko prijavi več oglasov. Vsak televizijski oziroma radijski oglas je lahko dolg največ 60 sekund; priporočljiva velikost oglasa je do 10 Mb.
Vsaka ekipa si izbere/določi ime, ki ga bo uporabljala tudi ob oddaji oglasa (navedba imena ekipe v imenu datoteke oglasa).
V primeru pomanjkljivo izpolnjenega oddajnega obrazca (obrazca ob oddaji oglasa do 14. maja 2010) organizator nagradnega natečaja prijavitelja pozove k dopolnitvi. Če v roku treh delovnih dni oddajni obrazec ni dopolnjen, lahko organizator oglas diskvalificira. Organizator se zavezuje, da bo s podatki prijaviteljev ravnal skrbno in v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov RS.
Na natečaju lahko sodelujejo: učenci in dijaki osnovnih in srednjih šol, šolskih centrov in dijaških domov ter vrtci, organizirani v ekipe poljubnih velikosti, ki jih vodi mentor. Iz posamezne šole lahko sodeluje več ekip, ena ekipa lahko prijavi več oglasov, en mentor lahko vodi več ekip.
2.3 Pravne obveze sodelujočih na natečaju
Ekipa avtorjev oglasa s tem, ko pošlje oglas na natečaj, potrjuje, da je seznanjena s pravili in pogoji tega natečaja, z njimi soglaša in jih v celoti sprejema. Z oddajo oglasa tudi izrecno zagotavlja, da imajo vsi mladoletni avtorji oglasa dovoljenje staršev za prijavo in javno objavo. Pravila in pogoji so objavljeni na spletni strani www.ekosola.si ter na Facebook oboževalski strani projekta Moja reka.
Avtorji oglasa z oddajo oglasa izrecno zagotavljajo, da s tem dovoljujejo uporabo svojih avtorskih oziroma zaščitenih del na način, ki bo omogočal izvedbo natečaja. Slednje zlasti pomeni, da dovoljujejo organizatorju in izvajalcu natečaja, da prijavljena dela javno priobči (npr. javno predvaja, da na voljo javnosti ali kakorkoli drugače javno priobči) in jih nekomercialno uporabi, kakor je to potrebno za izvedbo in promocijo natečaja. V primeru, da avtorji oglasa niso istočasno tudi soavtorji ali imetniki avtorskih in/ali sorodnih pravic avdio- ali videoposnetkov v oglasu, morajo z oddajo oglasa zagotoviti vsa potrebna dovoljenja in pravice, da lahko sprejmejo pogoje in pravila tega natečaja, v nasprotnem primeru odgovarjajo za morebitno nastalo škodo organizatorju razpisa.
Avtorji oglasa so v celoti odgovorni za oglas, in sicer tako za njegovo vsebino kot kakovost. Ekipa avtorjev oglasa v nobenem primeru ne bo prijavila oglasov, na katerih se bodo nahajale tretje osebe, ki ne bodo soglašale z javno objavo teh oglasov, prav tako pa ne bo posredovala vsebin, ki bodo vsebovale kakršnekoli druge podrobnosti, zaradi katerih ali na podlagi katerih bi bile lahko prizadete katerekoli pravice tretjih oseb, niti ne bo vsebin posredovala na način, ki bi lahko povzročil kakršnokoli škodo ali bi bil v nasprotju z veljavno zakonodajo in predpisi.
Ekipa avtorjev oglasa se izrecno zavezuje, da bo vse oglase posredovala ob spoštovanju zakonskih določb. Oglase bo smel organizator uporabiti za objavo na multimedijskih portalih medijskih partnerjev projekta, spletnih mestih organizatorjev in izvajalcev projekta, kanalih organizatorjev v družbenih omrežjih (vsaj Facebook, You Tube in Flickr), v medijih medijskih partnerjev projekta ter za javna predvajanja za namene promocije natečaja in teme natečaja.
Z oddajo oglasa avtorji brezplačno prenesejo na organizatorja, za uporabo pri izvedbi tega nagradnega natečaja, materialne avtorske pravice, in sicer vse pravice:
• uporabe dela v telesni obliki, zlasti pravico reproduciranja; uporabe dela v netelesni obliki (priobčitev javnosti), zlasti pravico javnega izvajanja, pravico javnega prenašanja, pravico javnega predvajanja s fonogrami in videogrami, pravico javnega prikazovanja, pravico radiodifuznega oddajanja, pravico radiodifuzne retransmisije, pravico sekundarnega radiodifuznega oddajanja in pravico dajanja na voljo javnosti; • uporabe dela v spremenjeni obliki, kar obsega zlasti pravico predelave in pravico avdiovizualne priredbe; • uporabe primerkov avtorskega dela, to je pravico distribuiranja in pravico dajanja v najem.
Avtorji oglasa ne bodo zahtevali nikakršnih povračil, povezanih z objavo natečajnega oglasa. Avtorji oglasa, ki bodo sodelovali na natečaju, so v celoti odgovorni za vso škodo, ki bi jo lahko povzročili organizatorju ali tretjim osebam z oddajo oglasa.
2.4. Stroški udeležbe
Udeležba na natečaju je brezplačna. Stroške, ki nastanejo s produkcijo oglasa, pošiljanjem po elektronski pošti in udeležbo na natečaju (npr. internet, potni stroški za udeležbo na finalni prireditvi in podobno), nosijo prijavitelji sami. Ekipe lahko dele ali celoten oglas snemajo na reki. Organizator bo prvim prijavljenim ekipam (do zapolnitve mest), ki bodo ob prijavi za sodelovanje na natečaju navedle, da bi želel snemati oglas na reki, to tudi omogočil brezplačno. Čas in kraj spusta bosta določila organizatorja v sodelovanju s Kajakaško zvezo Slovenije. Dodatne informacije so na razpolago na e-naslovu
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
.
2.5. Časovnica natečaja
Natečaj poteka po naslednji časovnici: - zbiranje prijav za sodelovanje na natečaju: 14. april 2010 do 24:00 - oddaja oglasov: 14. maj 2010 do 24:00 - žiriranje: 17. maj 2010 - razglasitev finalistov: 18. maj 2010 - zaključni dogodek natečaja in podelitev nagrad: 1. junij 2010
3. IZBOR NAJBOLJŠIH OGLASOV
Finaliste in zmagovalce natečaja bo izbrala žirija. Žirijo sestavljajo vsaj:
- predstavnik Coca-Cola HBC Slovenija d.o.o. - predstavnik Ministrstva za okolje in prostor RS - predstavnik Ekošole - ambasador projekta
Finaliste bo žirija ocenjevala na podlagi treh kriterijev:
• izvirnost, • ustreznost vsebine in • izkoriščenost medija.
Žirija bo 17. maja 2010 izmed vseh prispelih oglasov izbrala v vsaki kategoriji po pet finalistov ter med njimi v vsaki kategoriji tri zmagovalce. Pritožba na odločitev komisije ni mogoča.
Finalisti bodo o tem, da so se uvrstili v finale, obveščeni 18. maja 2010. Razglasitev zmagovalnih oglasov ter podelitev nagrad vsem finalistom bo 1. junija 2010. Prevzem 1. nagrade v posamezni kategoriji je mogoč le na zaključnem dogodku.
V primeru, da je zmagovalec oseba, ki je mlajša od 18 let, mora zmagovalca zastopati oseba (oziroma ga na zaključnem dogodku spremljati), ki je starejša od 18 let in ki ima po zakonu ali na drugi podlagi pravico, da to mladoletno osebo zastopa.
4. NAGRADE
Nagrade za zmagovalne oglase v vseh treh kategorijah oglasov so:
• 1. mesto: ogled snemanja TV-spota, darilni paket Coca-Cola ter: - v kategoriji TV oglasov: kamera Sony DCRSX34 (kot donacija šoli) - v kategoriji radijskih oglasov: hišni kino Philips HES 2800/12 (kot donacija šoli) - v kategoriji tiskanih oglasov: fotoaparat Canon IXUS100 (kot donacija šoli) • 2. mesto: ogled snemanja TV-spota, darilni paket Coca-Cola • 3. mesto: ogled snemanja TV-spota, darilni paket Coca-Cola
4.- in 5.-uvrščeni v vsaki kategoriji prejmejo darilni paket Coca-Cola.
Nagrade ni možno zamenjati za druge artikle ali zahtevati izplačila v denarju. Prenos nagrade na tretjo osebo ni mogoč. 4.1. Prevzem nagrade
Finaliste bomo o uvrstitvi v finale obvestili na e-naslov, ki ga bodo navedli ob prijavi na natečaj. Vsi finalisti bodo vabljeni na zaključno prireditev natečaja 1. junija 2010, kjer bodo podeljene nagrade.
5. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Vsi prijavitelji organizatorju kot upravljavcu podatkov dovoljujejo, da vodi, vzdržuje, hrani in nadzoruje zbirko zbranih osebnih podatkov za lastne potrebe v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter da se njegovi osebni podatki uporabljajo in računalniško obdelujejo za potrebe tega natečaja. Organizator natečaja bo osebne podatke prijaviteljev uporabljal izključno za namene izvedbe in promocije natečaja oziroma podeljevanja nagrad. Organizator natečaja jamči, da podatki, ki jih bodo sodelujoči posredovali, ne bodo predani v roke tretji osebi ali kakorkoli drugače uporabljeni v nasprotju z zakonodajo Republike Slovenije. S sodelovanjem v natečaju sodelujoči soglaša, da lahko organizator natečaja objavi njegovo ime in priimek v skladu s pravili natečaja. Skladno s 30. in 31. členom Zakona o varstvu osebnih podatkov lahko oseba, na katero se osebni podatki nanašajo, zaprosi pri upravljavcu osebnih podatkov za njihovo posredovanje. Upravljavec zbirke osebnih podatkov bo podatke sporočil najkasneje v roku 15 dni po prejemu zahteve oziroma v enakem roku sporočil, da podatkov ne bo posredoval.
6. ODGOVORNOST ORGANIZATORJA
Organizator ne prevzema nikakršne odgovornosti za: • nedelovanje interneta oz. relevantnih spletnih strani in servisov ter posledic nedelovanja, ne glede na razloge za nedelovanje, • uporabniške vsebine, ki se pojavljajo na spletnih družbenih mrežah, • vsakršne posledice, ki bi jo sodelujoči utrpel zaradi sodelovanja v natečaju, • za morebitno škodo, ki bi jo utrpel sodelujoči, do katere bi prišlo zaradi tehničnih težav oziroma zaradi napak pri internetnih povezavah, • ni odgovoren za nepravilno delovanje storitve, ki je posledica napačne uporabe in neznanja uporabnika, • ne prevzema nobene odgovornosti ob koriščenju in uporabi nagrad.
7. KONČNE DOLOČBE
Pogoj za sodelovanje v natečaju je, da se prijavitelji strinjajo s pravili nagradne igre. Šteje se, da s sodelovanjem na natečaju pristanejo na pravila te nagradne igre in se obvezujejo, da jih bodo upoštevali. Coca-Cola HBC Slovenije in Ministrstvo za okolje in prostor RS kot organizatorja nista odgovorna za napake nagradnih izdelkov, razen izjem v skladu z veljavno zakonodajo na področju Republike Slovenije. Ta Pravila in pogoji začnejo veljati z dnem začetka natečaja. Na voljo so vsakemu prijavitelju, in sicer na spletni strani www.ekosola.si, ter na Facebook strani projekta Moja reka. Organizator si pridržuje pravico do sprememb teh Pravil in pogojev natečaja in se zavezuje, da bo vsako spremembo pogojev ali dopolnitev le-teh objavil na navedenih spletnih mestih. Za tolmačenje določil teh splošnih pogojev so pristojni organizatorji natečaja. V primeru hujše kršitve teh pravil in pogojev lahko komisija razveljavi natečaj kot celoto in ga z ustreznimi popravki ponovi.
Ljubljana, 6. april 2010
Pravila in pogoji sodelovanja v natečaju "Oglas za Mojo reko" v PDF formatu
|