| ZDRAVO ŽIVLJENJE IN VODA |
| Ekošole poročajo - Šole | ||
| Written by OŠ Miklavž na Dravskem polju | ||
| Sunday, 29 March 2009 21:44 | ||
|
There are no translations available. DRUGI EKODAN 20. marca 2009 se je v naši šoli (OŠ Miklavž na Dravskem polju) v okviru projekta Ekošola kot način življenja izvajal ekodan na temo Zdravo življenje in voda. Učenci prve in druge triade so si ogledali predstavi Povodni mož in Rešimo Zemljo ter po obisku Umetnostne galerije poustvarjali v delavnicah. V program ustvarjanja so zajeli tudi temo z naslovom Voda pogasi žejo in umije zobe. Učenci petih razredov so po ogledu predstave kuhali zeliščne čaje in sadili zelišča. Tudi učenci tretje triade so ustvarjali po interesnih skupinah. Nekateri so si na Glavnem trgu v Mariboru ogledali kmečko ekološko tržnico s pisano ponudbo kmetijskih pridelkov, v trgovinah z zdravo prehrano Sonček in Ajda pa so drugi razmišljali o neločljivi povezanosti med zdravjem, človekom in naravo. Tretja skupina se je peš odpravila proti čistilni napravi v Dogoše, kjer so si ogledali postopek čiščenja odpadnih voda.
Vsi ljubitelji zelene straže so se s skrivnostmi podvodnega sveta srečali ob Miklavški mlaki, svoje znanje pa razširili še z ogledom zanimivih diapozitivov. Po šoli je kmalu zadišalo po pecivu in zeliščnih namazih in učenci, ki so sodelovali v tej skupini, so spoznali, da je tudi nizkokalorična hrana dobra in zelo okusna. Marsikdo je ob predavanju o motnjah prehranjevanja spoznal posledice anoreksije in bulimije ter druge nevarnosti zaradi nezdravega načina življenja. Film Žetev deževnice je najbrž vsakogar, ki si ga je ogledal, spodbudil, da je razmišljal o pomenu vode, zgodba Super size me je morda koga prepričala, da hitro pripravljena hrana ni zdrava, film Al Gora Inconvenient truth pa je gledalce, učence, opozoril na nevarnosti, ki pretijo našemu planetu, če zanj ne bomo pravočasno poskrbeli. Delo učencev se je nato nadaljevalo v ustvarjalnih delavnicah, kjer so svoje misli, ideje in razmišljanja prenesli na plakate. Mnogi pa so v delavnicah ustvarjali že od samega začetka. Tako so v lončarski delavnici osvajali različne tehnike lončarskega dela in izdelali lepe lončarske izdelke. Kogar je zanimalo pletenje iz naravnih materialov, si je znanje lahko izpopolnjeval in bogatil v ročnodelski delavnici. Likovniki so ustvarjali na temo Človek, razgibaj se, tehniki pa so izdelovali prijemalke za smeti. Tudi v literarni skupini niso počivali. Ustvarjali so na temo Oda vodi in spremljali delo v ustvarjalnih delavnicah. Vsi učenci so v tem dopoldanskem času ustvarjali in vsakdo od njih je s svojo idejo dodal kamenček v mozaik programa ekošole. Mnoge zamisli so ostale zapisane na plakatih, ki so jih avtorji nalepili v avli šole kot dokaz, da nam ni vseeno, kaj se dogaja z nami, našim planetom, naravo in našim zdravjem. |
