Pomagali smo Zavetišču Gmajnice v Ljubljani
Ekošole poročajo - Šole
Written by več avtorjev 5.razred (Irena Knez), OŠ Valentina Vodnika   
Thursday, 13 May 2010 19:13
There are no translations available.

Učenci in učitelji OŠ Valentina Vodnika

smo sodelovali pri dobrodelni zbiralni akciji

POMAGAJMO ZAPUŠČENIM ŽIVALIM -

V ZAVETIŠČU GMAJNICE LJUBLJANA,

ki smo jo izvedli 10.12.2009 v okviru projekta

Živali in mi – medsebojni odnosi, v katerem sodeluje naša šola kot EKO šola.

V dobrodelni akciji zbiranja starega tekstila, hrane, pripomočkov in igrač za živali so sodelovali učenci vseh razredov (od 1. do 9.r),

Največ stvari so zbrali učenci 5.razredov,

ki so začeli z zbiranjem že pred skupno zbiralno akcijo.

Zato smo se odločili, da so ravno učenci 5. razredov obiskali Zavetišče Ljubljana, spoznali živali in delo ljudi v zavetišču ter se seznanili s pomenom delovanja zavetišča. Obenem pa smo zavetišču v imenu celotne šole izročili vse zbrane prispevke,

ki so se jih zelo razveselili.

Zbrali smo nekaj vtisov petošolcev po obisku zavetišča.

Hvala vsem sodelujočim


Irena Knez

 

 

OBISK  ZAVETIŠČA GMAJNICE

ZJUTRAJ SMO SE Z AVTOBUSOM ODPELJALI V ZAVETIŠČE GMAJNICE.

TAM SMO PREDALI STVARI ,KI SMO JIH ZBRALI ZA ŽIVALI...POTEM NAS JE VODITELJICA ODPELJALA POGLEDAT PSE.VSI SO BILI ZELO LEPI.NATO SMO ŠLI NA PREDAVANJE O PSIH , KAKO RAVNATI Z NJIMI IN KAKO SE ZAŠČITITI PRED NAPADOM PSA.

ŽIVALI LOČIJO NA 3 SKUPINE IZGUBLJENE IN ZAVRŽENE.ZA TISTE ŽIVALI ,KI IMAJO ČIP VRNEJO LASTNIKOM OSTALE OBDRŽIJO.TISTE ŽIVALI ,KI PA NISO ZDRAVE, POZDRAVIJO IN JIH DAJO V POSVOJITEVKOT DRUGE.

NATO SMO SI ŠLI OGLEDAT ŠE MAČKE.ENA IZ MED NJIH JE BILA BOLNA, ZATO JE NISMO SMELI BOŽATI. ZAVETIŠČE OBISKUJEJO TUDI DIJAKI IN ŠTUDENTI VETERINE, KI VSAK DAN PSE PELJEJO NA SPREHOD.

V ZAVETIŠČI IMAJO TUDI MLADIČKE. TAM SEM SE VELIKO NAUČILA. ČE KDO HOČE POSVOJITI PSA, NAJ SE OBRNE NA ZAVETIŠČE.

OBIŠČITE GA IN POSVOJITE ŽIVAL ALI JO PELJITE NA SPREHOD.

TAKO BOMO POMAGALI PSEM IN ZAVETIŠČU.

TISTI PSI,KI SO BOLANI, SO V KARANTENI. TO JE SOBA V KATERI PSA ZDRAVIJO. ZELO SEM VESELA DA SEM POMAGALA ŽIVALIM.

POMAGAJTE JIM!

HVALA V IMENU VSEH.

LORINA KASTELIC, 5.c OŠ Valentina Vodnika


V zavetišču Gmajnice - na predavanju

V zavetišču Gmajnice smo na predavanju izvedeli kaj narediti če pes laja na nas, kaj ima rad in kaj ne:

NE MARA: Da se sklanjaš nadenj, da ga dvigaš in nosiš, da ga stiskaš k sebi, da vpiješ in divjaš.

VŠEČ MU JE: Da počepneš k njemu, da ga božaš pod brado, da ga pohvališ, da se mirno igraš.

Pri miru pusti psa, ki je: negotov, jezen, preplašen, bolan

Ne smemo ga gledati v oči in če na nas laja in renči ne smemo zbežati!!

S psom se igraj samo, če je zraven odrasla oseba! Če se ti pes ne zdi prijazen, pojdi mirno in počasi stran!

Gaja, Laura, Brina, 5.b OŠ Valentina Vodnika

http://ekosola.brix.si/images/stories/prispevki/8d8fd94e39bae6c19550fe1c557b5b2a.jpg

ZAVETIŠČE ZA PSE IN MAČKE- spoznali smo tudi...

Zavetišče obstaja, da pomagamo živalim, ki so se izgubile ali so jih zavrnili. Zavetišču pa lahko pomagamo na različne načine:sprehajamo živali, jih posvojimo, prinesemo hrano ali druge stvari…

ČESA NE SMEMO DELATI PSOM

Psa ne smemo gledati v oči, ne smemo se sklanjati, ne mara, da ga dvigujemo, ne mara, da ga stiskamo…

DO PSOV MORAMO BITI PRIJAZNI!!!

KAJ NAREDIMO, ČE NAS PES NAPADE?

Če te pes napade se postaviš v obliko snežaka, če pa se ti približa pa greš na kolena, se zviješ in si z rokami pokriješ glavo!!

ALI JE DOBRO IMETI PSA NA POVODCU?

DA

Psa je dobro imeti na povodcu saj ti lahko pobegne ali koga napade,

lahko ga napade drug pes…

NIKO IN JONA, 5.b OŠ Valentina Vodnika http://ekosola.brix.si/images/stories/prispevki/e07992273bb89d3c6118a4096d69772c.jpg

OBISK ZAVETIŠČA ZA ŽIVALI

Danes 10. 12. smo odšli v zavetišče za živali. Zgodaj zjutraj smo se odpravili v staro šolo po stvari za v zavetišče za živali. Ko smo prišli smo se slikali ob stvareh, ki smo jih prinesli v zavetišče. Nato smo odšli pogledat pse. Najprej smo odšli pogledat pse na desni strani hiše nato pa še na levi strani. Potem smo odšli v hišo in oskrbnica je pripeljala psa po imenu Biksi. Odvezala mu je ovratnik in ga pustila po sobi. Ko je začela s predstavitvijo Biksi ni hotel priti. Ko je začela s predstavitvijo je na Biksiju pokazala kako deluje strojček za odkrivanje lastnika. Potem smo odšli pogledat muce. Bilo jih je kakšnih šest. Ena med njimi je bila bolna. Bila je črne barve. Ko smo pogledali mačke so tisti, ki so jih božali so si morali umiti roke. Nato smo znova prosto odšli pogledat pse. Potem smo se znova slikali ob stvareh, ki smo jih prinesli v zavetišče. Potem smo odšli nazaj v šolo. Na žalost smo imeli ob prihodu v šolo še dve uri pouka.

GAŠPER MAVRIČ in GAŠPER GOLOB, 5.a OŠ Valentina Vodnika

Obisk zavetišča za živali

Danes 10.12.2009 ko smo prišli v šolo smo se z učiteljico odpravili na staro šolo.Na stari šoli smo vzeli stvari za zavetišče.Vse stvari smo odnesli do avtobusa.Potem je voznik vse stvari naložil na avtobus.

Nato smo se odpeljali do zavtišča.Ko smo prispeli smo najprej pojedli

Malico.Potem smo iz avtobusa znosili stvari za zavetišče.Stvari ,ki smo jih prinesli so bili zelo veseli.Dobili smo tudi priznanja.

Potem smo si šli ogledat pse.Bilo je veliko psov.Prvo smo si ogledali pse na desni strani potem pa še na levi.Ko smo si ogledali vse pse smo

odšli v hišo.Maja nam je povedala, kako se dela s psi in kaj delajo v

zavetišču.Med predavanjem nas je zabaval pesBIKSI. Biksi je zelo prijazen in zabaven pes. Po končanem predavanju smo si šli ogledat tudi mačke.

v zavetišču je bilo zelo zabavno GLEN

5.a OŠ Valentina Vodnika


 

 

ZAVETIŠČE LJUBLJANA

GMAJNICE IMAJO 45 PSOV IN 2O MAČK. V NOVEMBRU IN OKTOBRU SO IMELE MAČKE MLADIČE IN SKORAJ VSE SO PRODALI. OSTALO JIM JE ŠE VELIKO MAM IN NEKAJ MLADIČEV. LAHKO VZAMETE POVODEC IN SPREHAJATE PSE. NE MORETE SI ZBRATI VSAK SVOJEGA PSA, SAJ BI POTEM VERJETNO VEN HODILI SAMO LEPI PSI. OTROCI, KI SO MLAJŠI OD 18 LET DOBIJO DODATNI POVODEC. GLAVNI POVODEC PA IMA POLNOLETNA OSEBA.

IMEJTE RADI SVOJE LJUBLJENČKE.

Tjaša in Ajda 5.a OŠ Valentina Vodnika

 

 

 

 

Sponzorji: